Week 7 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maxime Frequin - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Maxime Frequin - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Maxime

Blijf op de hoogte en volg Maxime

11 Oktober 2011 | Spanje, Madrid

Daar ben ik weer!
Heel lang niks van me laten horen voor de meeste.. Dat is omdat ik eigenlijk niet heel veel nieuws had! Ik leef nog steeds! Het gaat heel goed met me. Heb het heel erg naar mn zin met alle meiden. De groep is heel hecht dus daar ben ik heel erg blij om. Zelfs de kleine mini kamer vind ik niet meer erg. Alles went.. Zelfs de kakkerlakken. Had het aan het begin nooit kunnen denken, maar heb echt mijn plekje hier gevonden. De tijd vliegt echt.. Ik zie mezelf nog zo binnenkomen met al mn spullen.. En nu zit ik alweer in week 7! Echt ongelooflijk. Al 7 weken weg van thuis, vriendje, familie, vrienden, werk.. Mis alles nog steeds heel erg, ondanks dat ik het naar mn zin heb. Heb vaak ook nog wel even een dipje.. Maar dan kijk ik om me heen naar het geweldige uitzicht en de mensen.. en dan voel ik me gelijk alweer beter. Hoor van verschillende mensen dat het weer in Nederland heel slecht is.. En dan moeten jullie elke keer luisteren naar die berichten van: Ik heb het zoooo warm! Heel erg sorry daarvoor! Maar kan jullie vertellen.. die hitte gaat echt vervelen hoor! Morgen wordt het bijvoorbeeld 34graden.. En dat is dan niet eens de gevoelstemperatuur.. Dat is dus echt zweten in die werkpolo.. En maar biljven lachen....

Er zijn op dit moment heel veel Nederlanders.. en die doen elke keer mee met de activiteiten.. dat is echt heel leuk! Helaas gaan er elke dag nu een paar naar huis.. Dat is echt jammer want je krijgt echt een soort band met die mensen.. Elke dag doen ze de hele dag met alle mee.. en dat dan 2weken lang.. En dan gaan ze weer weg.. Het is echt komen en gaan.. Al zoveel mensen uit moeten zwaaien.. Ook meiden waar je zo leuk mee geweest bent.. Vrijdag wordt het weer afscheid nemen van iemand.. Dat worden traantjes waarschijnlijk! Ze heeft hier 6 maanden gezeten.. En ze wilt helemaal niet naar huis haha. Kan je nagaan.. Dat je toch kiest voor dit kleine mini kamertje en het vieze eten boven je leven in Nederland.. Maar dat is voor jullie moeilijk te begrijpen waarschijnlijk. De sfeer is gewoon helemaal super onder iedereen.. En weet nu al zeker dat ik dat het meest ga missen als ik terug ben!

Een paar van jullie hebben vast ook meegekregen dat mn ouders niet meer konden komen door de omstandigheden van mn moeder.. Dat was echt een grote teleurstelling.. Maar hier wordt je super sterk dus daar ben ik heel blij om. Jimmy die komt volgende week al.. Weet nog zo goed dat k dacht.. Pfff nog 6 weken en dan zie ik hem pas.. En nu is het al volgende week! Echt bizar.. Maar super leuk :)
Verder heeft Denise ook geboekt.. Die komt met mn verjaardag.. Of had ik dat al geschreven in mn vorige verslag? Ik weet het niet meer.. Maar daar kijk ik nu ookal heel erg naar uit! Wil het zo graag hier allemaal laten zien.. Nu maar hopen dat mn ouders ook nog kunnen komen als ik hier zit. Dat zou helemaal geweldig zjin.

Verder heb ik denk ik geen nieuws... We hebben een Gloria show met liedjes van grease, sisteract, chigago, stepup... En dat soort dingen! En die voeren we elke week op.. En nu is de baas terug.. Die was 3 weken op vakantie! Dus dan zullen er wel weer meer shows komen! De vakantie is over, we moeten weer aan de bak!

Het eten is nog steeds niet te eten.. Dus nog steeds ga ik vaak uiteten en naar de supermarkt om broodjes te halen.. Dus dat is nog niet veranderd! En als we nu een kakkerlak zien dan gillen we vaak niet eens meer!

Nu stop ik mn verhaal maar weer want het wordt weer is veel te lang! Ik ga even gtst kijken en daarna hopen dat er al iets te eten is.. Want ik krijg wel weer honger nu...

Ohja met mn spaans gaat het al een beetje vooruit!! Maar spreek het nog laaaang niet vloeiend! Moet even meer mn best gaan doen.. Je spreekt namelijk automatisch engels.. omdat ze je dan ook begrijpen!

Tot het volgende verslag!!
-xxxxx- maxxx

  • 14 Oktober 2011 - 10:11

    Vriendje:

    four days to go!
    xxxx

  • 22 Oktober 2011 - 20:31

    Christie:

    Maxime, wat een leuke dingen lees ik allemaal in je verslag! Wat een ervaring he... dat had je van tevoren niet kunnen denken... Ik vind het ongelooflijk stoer van je en ook hoe goed je je erdoorheen probeert te slaan dat je ouders niet konden komen. Hoop dat je een fijne week met je vriendje hebt. Dag lieve Maxime!dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2011

Week 7

09 September 2011

Eindelijk vrij!

02 September 2011

Week 1

29 Augustus 2011

De eerste paar dagen

25 Augustus 2011

Aftellen maar..
Maxime

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 1223
Totaal aantal bezoekers 6101

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2011 - 15 Januari 2012

Stage in Gran Canaria

Landen bezocht: